söndag 17 januari 2010

...

Idag har jag städat. Jag har slut på batterier i min telefon och min laddare är hos Jenny och Matti. Hoppas dom kan komma och lämna den, dom har inte hört av sig. Det börjar bli lite sent att strula på med bussar. Undra om jag har någon väckarklocka, jag måste upp i tid imorgon. Ska till skolan för introduktion.

Jag är helt avtrubbad. Det är som att jag går runt i en dimma, trampar i vatten. Jag råkade slå tån mot en tröskel (antar jag) men märkte det inte förrän jag såg att det blödde genom strumpan.

När åt jag senast? Jag kan inte komma ihåg när jag åt en måltid senast. Jag har tryckt in några majskex nu och då, bara för att jag vet att man borde äta. Men nu kommer jag inte ihåg. Tänkte på det när jag kände att jag var tvungen att sätta mig ner en stund när jag stod och diskade.

Det är konstigt ändå. Det är inga extrema känslor. Jag gråter ibland, men i det stora hela så känner jag ingenting. Inga känslor, ingen hunger, ingen törst. Allt har stängts av.

Det är ungefär som att jag sover, men jag lever i min värsta mardröm.

Inga kommentarer: