söndag 28 september 2008

Blomma

Nu har jag hålliy på med ett mail till Shahzad i en halvtimme, bara för att få ett mail tillbaka där det står att det inte har gått att skicka det. Antagligen så tar det för mycket plats, eftersom jag skickade med en massa bilder från personalfesten. Sånt gör mig till en mycket bitter människa.
Jag fick en blomma av Johan när han kom hem från jobbet! Tyvärr så luktar han äckligt och jag kan inte ta på honom. Synd.


Nu ska jag ta min medicin så jag däckar nån gång. Jag älskar mina mediciner! Det spelar ingen roll hur jag mår eller vad jag gjort/gör, jag kan inte hålla mig vaken efter ca. en timme jag har tagit medicinen. Det går inte, det är fysiskt omöjligt. Tro mig, jag har provat. (Såklart) Efter två timmar så var jag fortfarande relativt vaken, fast inte kroppen. Jag kunde inte gå, för benen bara vek sig under mig och jag kunde nästan inte resa mig upp igen.
Så nu har jag aldrig problem med sömnen, det största problemet är väl om jag inte somnar på en timme. Jag brukar oftast somna nästan direkt, bara för att jag är medveten om att jag kommer att somna ändå. Trygghet för en som haft ganska svåra sömnproblem och varit tvungen att äta mediciner som jag bara blev beroende av. Så nu somnar jag bara för att jag inte behöver oroa mig. Sweet.
Over and out

Inga kommentarer: