tisdag 23 september 2008

Mina senaste bravader


Måste egentligen iväg till biblioteket för att plugga. Informationen finns egentligen på internet, men det känns som att jag kommer att kunna vara mer produktiv om jag kilar iväg dit och läser det i böcker istället. Jag blir galen av att sitta här, men jag orkar egentligen inte ta mig iväg heller, så nu ligger jag i nåt slags form av mellanläge. Kom iaf på att jag borde lägga upp några bilder från tävlingen. Dessutom så vill jag visa att vi har bildbevis på att jag följde med familjen Fahlander och gick upp på ett berg för att fika. Det är inte alls likt mig, absolut inte. Friluftsliv är inget för mig, har aldrig varit och kommer nog aldrig att bli. Men när vi såg några turister som lyckats vandra upp på varvsberget när vi satt där och åt Max-mat och åkte bil hela vägen upp, så sa Johan att jag aldrig kommer att kunna bli en Mamma som gör saker med sina barn, just för att jag inte känner mig road av att gå/klättra upp för ett berg bara för att dricka en kopp varmchoklad. Jag blev ytterst förolämpad och därför följde jag med dom nästa dag bara för att besvisa att jag visst skulle bli en bra Mamma som hittar på aktiviteter med sina barn. Sådeså!



Johan fokuserar och laddar innan han ska ut och fightas. Jag sitter bredvid och smågrinar.



Johan i den blå västen ägde ut killen totalt. Jag tror att han just avslutar sin snurrspark. Pang!



Take that, fuckers!

Inga kommentarer: