fredag 26 september 2008

Sparka Martina! Sparka!

Jag for och tränade igår! Jag var så himla duktig att jag ens for dit, sen tycker jag att det faktiskt gick över förväntan. Jag orkade nästan med rent konditionsmässigt, vilket jag absolut inte trodde att jag skulle göra.

Det som var jobbigast var att jag inte förstod och inte hörde. Jag hör så vansinnigt dåligt, och i nybörjargruppen så tränar man på en sida av lokalen och färgade bälten tränade i andra sidan. Så när dom skulle gå igenom någon teknik, så hörde jag inte eftersom det smällde en massa på andra sidan. Plus att folk pratade och skrattade och jag blev helt slut i huvudet. Ibland hörde jag, men det gick inte att förstå. Det är som att det blir för mycket för att hjärnan ska klara av det, så allting blir så otydligt. Så det gick riktigt dåligt ibland, men jag förstod ju inte hur man skulle göra så jag är förlåten.

Idag ska jag gå och köpa mina böcker som jag behöver till nästa vecka. Jag ska köpa en mascara också. Jag har för mig att det var något annat jag skulle ha också, men jag kommer inte ihåg.

Jag tror dessutom att jag håller på att få lite bättre hud i ansiktet också. Det känns grymt skönt att det äntligen börjar visa lite resultat på min mycket intensiva kamp mot allt äckel. Heja!

Ja just det ja, jag skulle ju handla saker så jag kan baka mackor. (För er som inte vet, så är det nästintill omöjligt för mig att säga B-ordet. Därför använder jag mig av ordet mackor istället..)

1 kommentar:

Zarah sa...

Haha, ja, jag borde det. ;) Men tidsbrist är faktiskt inte anledningen på att jag uppdaterar så sällan.. det beror oftast på att jag inte har något vettigt att skriva! :P Eller så har jag något att skriva, men orkar inte formulera mig.. either way. ;)