tisdag 30 september 2008

Sömn

Jag somnade vid klockan tio igår kväll, minns inte exakt eftersom jag var helt slut i huvudet. Hur är det tänkt att man ska orka? Jag menar.. igår hann jag hem och sova nästan en timme på lunchen, vilket gjorde att jag klarade av det sista på eftermiddagen. Men idag kommer jag inte att hinna och jag är redan så trött att jag inte fattar någonting. Jag vill bara gå och lägga mig igen. Det är kallt i våran lägenhet och jag fryser lite. Jag vill krypa ner i sängen igen och sova kanske två /tre timmar till.

Jag kanske borde ta min medicin tidigare på kvällen? Jag undrar hur lång tid det tar innan det trätta släpper, mer än tolv timmar isåfall.

Jag gjorde om min blogg igår också, som ni kan se. Det känns bra, det behövde jag. Usch, den här dagen kommer att gå tungt. Men jag får helt enkelt bara klara av den och komma ihåg att jag är "ledig" i imorgon då vi ska plugga hemma. Vi har fått uppgifterna från ena kursen och lite från den andra. Idag ska vi läsa Vård- och omsorgsarbete hela dagen.

Äh. Jag tror jag borde röra mig.

Jag vill sova mer!

Inga kommentarer: