onsdag 10 september 2008

Ellen, tjejen som räddar dagen

Idag fick jag mina förstoringar på mina finaste bilder. Den här tjejen kommer snart att täcka hela våra väggar. Ellen Hagelberg, den finaste någonsin.







Jag ville egentligen inget speciellt, mest bara visa två av de fantastiska bilder som kommer att sammanfatta våran sommar i stora drag. Och hon är ju helt fantastiskt söt så man måste bara få se henne för att få livslusten tillbaka.

Jag har varit och tränat också, och det gick väl som vanligt. Jag kämpar på. Nån dag så kommer nog min belöning=synlig viktnedgång. Just nu känns det grymt tungt, men då kan man tacka den finska genen som gör att jag inte ger upp i första taget. Men just precis nu känns det helt hopplöst.

1 kommentar:

Liselottang sa...

Vi gjorde ost av mjölken. Men det var bara i några veckors tid som jag mjölkade dem för hand. Brukade bli en 10 liter. På väg in hämtade jag äggen också, fast det var en elak tupp som anföll mig för att skydda sina pullor :)