onsdag 17 september 2008

Förvirrad

Allt med Försäkringskassan har löst sig! Allt som behövs nu är att skicka in en bättre kopia på kontraktet mellan företaget och hyresvärden. Jag tror att jag blev hundra kilo lättare.

Jag undrar om jag kanske borde åka och träna idag. Jag har mycket att göra. Det måste städas klart och jag måste plugga. Ikväll har Johan personalfest, men eftersom Malin inte kan komma så känns det bara helt fruktansvärt drygt. Men jag borde ändå åka och träna, jag brukar få lite perspektiv på saker och ting när jag har gjort det. Nu känns allting lite förvirrat och jag vet inte vars jag ska börja.

Igårkväll så skulle jag plugga, men efter några minuter var jag så frustrerad att jag nästan började gråta. Jag kan inte och jag förstår inte. Min koncentrationsförmåga ligger på minus och jag ville bara riva sönder och kasta sönder alltihopa, men jag gjorde det inte. Jag försökte ta mig samman och gav det ett försök. Eller, mer än ett försök. Många försök. Så jag kom nästan genom hela häftet. Duktig tjej!

Jag har egentligen inget att säga. Jag är mest förvirrad, trött och fattig.

Inga kommentarer: