söndag 28 september 2008

Gammal

Nu ska jag sova, för imorgon börjar skolan! Yay! Har skummat igenom dom två böckerna vi kommer att arbeta med nu, och jag kan lova att om några veckor så kommer jag att sitta och gråta helt hysteriskt eftersom jag inte förstår och nåt prov börjar närma sig.


Var helt enkelt tvungen att lägga upp den här bilden. Såhär många tabletter tar jag när jag ska sova och det coola är att jag kan svälja dom med bara en liten klunk vatten. Det är skillat och coolt, på ett tragiskt sätt.



Sen en annan bild. Jag ser så himla gammal ut! För jag är snart 23 år gammal. Jag blir lika chockad varje gång jag kommer på det alternativt när jag ser sånahär bilder. Jag fattar ingenting.

Och som alltid sitter min septum snett. Det är tradition nuförtiden.




Well. Håll tummarna för mig imorgon, för då blir det åka av!

Inga kommentarer: