onsdag 24 september 2008

Städning

Idag ska jag till Försäkringskassan. Birgitta skulle jobba över så att jag fick komma dit och prata om aktivitetsersättningen. Jävla drygapor. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra med det där. Om jag slutar få min aktivitetsersättning för att jag börjar skolan så hoppar jag hellre av skolan än att sitta där och behöva oroa mig för pengar och sånt. Det kommer ju ändå inte att funka om jag har för mycket att oroa mig för, så det spelar ju egentligen ingen roll. Men jag tror att jag skulle kunna klara av väldigt mycket den här gången. Jag hoppas på det iaf. Men som sagt, om dom börjar strula så kommer jag inte att fixa det.

Nåväl. Dagen borde spenderas med att städa, men jag tvivlar starkt på att det kommer att lyckas.

Jag har egentligen inget att säga, jag är mest nervös över hur det kommer att gå hos Birgitta. Hon är väldigt snäll som jobbar över för att kunna träffa mig tidigare än tiden vi hade bokat in. Fast jag tror att folk omkring mig har fattat hur hysterisk jag blir av sånahär situationer, när det strular sig med saker.

Äh. Jag uppdaterar er senare.

Inga kommentarer: