fredag 5 september 2008

Regn

Idag har jag ångest och ont i magen. Det småregnar ute och jag har fortfarande inte riktigt vaknat. Jag vill mest bara gå och lägga mig igen och sova till någon annan dag.

Våran dator lyckades snappa åt sig ett virus som nästan förstörde datorn igår, men Martina kom till räddning och efter några timmars slit och svärande så lyckades jag få bort det. Take that, bitch! Jag är en jäkel på att döda virus, antagligen eftersom jag totalvägrar att ge upp.

Försöker få tag på psykologen också. Deras magnifika lösning på min ångest var genom att proppa i mig Xanor Depot börjar ta slut och det blir väldigt intressant att se vad dom gör nu. Jag förklarade klart och tydligt på mötet att jag absolut inte vill och tänker inte börja med någon ny medicin under hösten, inga antidepp. Men dom fick göra det när jag var där då, för då gick jag inte i skolan. Men eftersom dom inte gjorde det så får dom fan skylla sig själva. Längtar nästan tills när hon ringer upp och när jag förhoppningsvis får träffa en läkare nästa vecka, bara för att få gnugga och trycka in dom i deras hörn där dom ställt sig nästan frivilligt. Usch. Jag är så elak. Men det förtjänar dom, dom skitskallarna. Nu säger jag inte att alla läkare är dumma och inte har någon koll på vad dom håller på med, absolut inte. Jag säger snarare att om man inte lyssnar på patienten så ska man få skit för det också. Så går det, fuckers.

Bullen får vara ute på balkongen hur mycket han vill nu och han utnyttjar sina nya regler till fullo och sitter därute precis hela dagarna. Jag vet inte riktigt varför, vad finns det för spännande därute som lockar honom? Det är extra roligt idag, för idag regnar det och han sitter därute ändå. Han sitter under min solstol och vill inte komma in. Jag tänker inte tvinga honom, vill han sitta därute så får han väl göra det då. Tjurskalle.

Inga kommentarer: