lördag 20 december 2008

Hemlängtan

Tanken är att jag ska gå och handla nu. Handla saker så att vi kan göra tacos. Efter vi har ätit så kommer vi antagligen titta på en film och jag kommer att somna. Det är bra att man vet hur det kommer att vara.

Jag har slagit in inte mindre än två paket idag. Att bara slå in dom är ett stort steg, viktig bearbetning innan det händer på riktigt. Då jag ska öppna paket. Förbereda. I år har jag köpt två presenter. En stor till Mamma och en bra åt en av mina småbröder, får i år har vi hemliga tomten och jag blev Martins. Jag längtar hem så mycket! Egentligen så kunde jag ha åkt ner redan igår, men det känns som att jag måste vila mig först, jag är fortfarande helt knäckt efter sista veckan i skolan.

Jag är himla trött idag. Dels för att jag somnade klockan fem i morse och dels för att det aldrig går över, det slutar aldrig. Man kan tro att det slutar, men egentligen tar det sig bara i ny form och attackerar på ett annat sätt.

Inga kommentarer: