måndag 8 december 2008

Regn

Kanske borde uppdatera, kanske berätta något spännande.

Jag bråkade idag! Det var skönt att häva ur sig förbannelser för den där kvinnan. Hon bara förstör, och idag så fick hon höra det också. WoaH!

Idag har jag gjort absolut ingenting, förutom att skälla ut Carina då. Hade egentligen prov, men eftersom jag missade en förmiddag så vet jag inte vad vi har prov på. Hela den här kursen har gått åt skogen. Det blev för mycket och jag tappade greppet där ett tag. Men nu ska jag försöka få allting på plats igen.

Idag har en gubbe kommit och kollat på våran frys och pratat om att renovera hela köket och sen kom hyresvärden, som jag har varit livrädd för. Hon är snäll och gav mig ett intyg på att vi får kopiera våran nyckel. Hon ser bara läskig ut, hon är jättesnäll.

Men jo. Jag kanske borde gå och lägga mig en stund.

Det regnar ute och jag måste gå och handla snus.

Inga kommentarer: