lördag 20 december 2008

Trevligheter

Idag har varit en bättre dag än dom senaste. Jag har varit i skolan, tränat och hängt hos Jenny. Jag ska snart ta nattbussen hem.

Hos Jenny har det varit, minst sagt, intressant. Jenny har en internetkompis som hon pratar med genom ett headset, Linus. Denna Linus hade kompisar där och dom drack öl. Sen ville dom se oss nakna. Dom utstötte beklagande stön när det kom fram att vi faktiskt inte var nakna och inte kommer att bli det. Det kändes som i högstadiet, då flickorna fnissar och pojkarna är odrägliga. Nu har vi sett på Twilight och jag blev lite mer kär i den filmen. Det är andra gången jag ser den, jag gillar den väldigt skarpt, den kommer antagligen att hamna i samma klass som Cloverfield. En film jag kan se om och om igen.

Nu är jag trött.

1 kommentar:

Anonym sa...

Varför klädde ni inte av er nakna för?! *förbryllad* :-o