onsdag 31 december 2008

Hungrig

Jag och Johan gick och storhandlade igår, vuxna som vi är. Folk har alltid sagt att man inte ska gå och handla när man är hungrig och det är dumheter. Vi var båda två hungriga som svältande vargar och vi handlade därför mycket mat. Att handla mycket mat är smart, för då slipper man gå och handla hela tiden.

Idag var tanken att jag skulle gå på gymmet men såg alldeles nyss att det är stängt idag och jag blev inte ledsen.

Vi handlade en såndär UFO-grej igår, en sån som man skickar upp i himmelen genom att tända ett ljus, så nu kan Vilmer vara med också i vårat nyårsfirande. Jag och Johan ska vara bara vi två ikväll och äta fin middag. Jag spenderar hellre en sånhär kväll med honom än att fara ut och supa. Vi har ju nästan aldrig tid att spendera med varandra, så det känns bra att börja det nya året med honom.

Nu har jag ätit en riktig monsterfrukost med gröt och mackor och ska lägga mig i sängen igen och kolla på Family Guy.

Inga kommentarer: