tisdag 30 december 2008

Nyår

Jag är så vansinnigt trött och jag kan för allt i världen inte förstå varför. Jag vill bara sova och sova, det känns som att jag går i vatten. Varje steg känns som hundra. Jag fattar ingenting. Jag kanske är trött efter resan till och från Övik?

Nyår börjar närma sig och jag fattar inte riktigt varför det är en så stor grej. Nu låter jag som en riktigt sur pessimist, men varför fira att ett år har gått? Folk säger att det är en chans att börja om, lägga löften som ska göra livet lättare som man inte håller. Jag måste göra såna löften varje vecka, annars skulle jag inte funktionera.

"Nästa vecka ska jag överleva och imorgon kommer att bli en bättre dag."

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe, nyår är fan bara skit och en dålig ursäkt för att supa o skjuta raketer. :D

Anonym sa...

Firar man att ett år har gått eller att ett nytt år börjar?