måndag 22 december 2008

Martin

Jag har sovit en natt igen och det börjar kännas i kroppen. Jag fattar inte riktigt vad som har hänt, men helt plötsligt så har jag börjat sova helt konstigt. Jag sover i 2 till 3 timmars intervaller och vaknar hela tiden. Jag fattar ingenting, hoppas att det släpper snart.

Idag ska jag åka ner till Övik och jag borde verkligen packa nu, men jag är så himla trött.

Det jag egentligen skulle säga är att jag har världens sötaste småbröder. Martin har ringt och skickat sms för att kolla när jag kommer. Han ringde alldeles nyss och frågade när jag skulle komma ner och vad jag skulle göra ikväll. Vi kom fram till att vi skulle umgås ikväll.

Martin besöker våran mormor och morfar regelbundet, hälsar på min syster och hjälper henne (speciellt då hon var gravid) och han kramas med mamma.. allt. Han är nog en av dom snällaste människor jag känner. Och roligaste.

Nu blev jag inspirerad till att packa, jag vill hem!

Inga kommentarer: