måndag 15 december 2008

Trött

Idag hade jag min gruppredovisning i skolan och som vanligt var det jag som fick hålla igång den. Dom två jag redovisade med läste i papperen hela vägen igenom och stod tysta när dom läst klart. Hur har man tänkt att en redovisning ska gå vidare då? Jag står inte ut med nervös tystnad när jag står upp bland människor. Om jag är nervös så skakar jag i händerna (vilket inte är någon höjdare när man spelar piano), så då har jag helt enkelt händerna i byxfickorna när jag pratar. Och dessutom så ska man skriva upp stödord som man håller sig till. Om man har skrivit informationen, så har man åtminstone en aning om vad texten handlar om, och om man då skriver upp stödord så löser det sig. Gah!

Jag har varit trött idag. Jag försov mig imorse, även fast jag gick och la mig klockan tio igårkväll och när jag kom hem från skolan så sov jag i tre timmar. Jag är helt knäckt, jag går verkligen på sista batteriet nu. Nu är det bara fyra dagar kvar. Fyra dagar. Ett prov och ett arbete, sen är jag klar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kämpa på Martina du är den tuffaste!