måndag 10 november 2008

Fall

Dagen har varit ett levande helvete, allt är helt fel.

Nu är jag bara så vansinnigt less på alltihopa att jag nästan börjar gråta. Så nu kör jag på list-systemet igen. Det är det bästa systemet för att orka göra saker. Annars så ser dom minsta saker ut som ett helt berg, men om man delar upp det så går det bättre. Ikväll är det enkla som att ta ett bad ett helt äventyr i sig. Jag har försökt noppa mina ögonbryn i flera dagar. Så ikväll har varit en kreativ kväll.

Lista för ikväll:
Bada-check
Färga ögonbrynen- check
Noppa ögonbrynen- check
Plugga på om Läkemedel-

Och förresten. Jag fick underkänt på provet jag skrev eftersom jag inte svarat på alla frågor, vilket var kravet. Och vi har ett nytt prov på Fredag. Jag pratade med våran lärare i Vård- och Omsorgsarbete, där jag har ett arbete och två läxor att skriva. Jag borde avsluta min Arbetsmiljö och Säkerhet kurs, och för att göra det så ska jag skriva klart ett arbete och göra ett prov.

Och dessutom så är jag förkyld.


(Får en bamsekram) Johan: "Varför faller man? -Jo, för att lära sig att ta sig upp igen.

Inga kommentarer: