måndag 10 november 2008

Snart ska jag gå till skolan och det enda jag vill göra just nu är att lägga mig ner i sängen igen och bara sova. Har sovit riktigt dåligt inatt och vaknat ofta. Kanske med två timmars mellanrum, så nu är jag helt knäckt. Jag vill inte gå till skolan idag. Jag vill inte. Jag orkar inte.

Och jag har slut på snus också, så egentligen borde jag gå redan nu så jag hinner köpa. Fast det kanske är lika bra, jag måste ju ändå dra ner på snusandet.

Nä. Nu ska jag rycka upp mig. Det här fixar ju jag! Jag får köpa snus på våran rast och på lunchen kan jag försöka plugga lite efter jag ätit. (Antagligen inte hemma, förra gången jag åt hemma så somnade jag).

Och okej, jag har gått upp i vikt. Så enkelt är det. Men jag visste att jag var tvungen att offra något om jag började skolan igen, så det fick bli vikten. Det blir nog att jag går ner till 50%, och då hinner jag träna. Då kan jag ta tag i det igen. Det är ett senare projekt, och det ger inget att få ångest över det.

Nu blir det åka av! Heja Martina!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu börjar hon komma fram igen, tjurskalleMartina, hon som aldrig ger upp! Puss Mamma