måndag 17 november 2008

Förvirring

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Det känns lite som att jag har gått rätt in i en vägg.

När jag satt och gjorde provet så kände jag bara att det inte gick mer. Jag orkar inte, det är inte värt all denna ångest. Om jag blir godkänd på provet så kan jag kanske överväga att fortsätta läsa kursen, men det känns inte som att det är så. Det blev för mycket. Nu måste jag satsa stenhårt på Vård och Omsorgskursen och Medicinska Grundkursen får jag lägga åt sidan så länge.

Jag kanske borde ringa Birgitta på FK? Jag vet inte.

Jag vet ingenting. Jag har dubbelbokat mig själv idag med två saker och jag kan inte välja. En är en "frågesport" i medicinsk grundkurs, där jag kan få högre betyg och kanske inte behöva göra om kursen helt utan bara läsa om mitt förra prov och en brandinformation är i arbetsmiljö och säkerhet, som jag också borde göra ifall jag vill läsa klart kursen så fort som möjligt.

Samtidigt så vet jag inte riktigt vad jag fick för betyg på det senaste provet i medicinsk grundkurs, där det kändes som att det gick helt åt helvete. Men jag vet ju inte. Jag trodde ju att det hade gått bra förra provet, men det gjorde det inte. Jag fick IG, vilket har hänt mig ungefär två gånger i hela mitt liv.

Nu vill jag mest bara gå och lägga mig igen.

Inga kommentarer: