måndag 16 februari 2009

Bilder

Jag måste plugga. Men det går liksom inte. Istället kollar jag på bilder och gråter lite. Jag tror att det behövs. Kolla vad fin han är!


I somras så fick han följa med till Skillingen där Johans föräldrar har en stuga. Där fick han vara en riktig panter och jaga flugor. En gång sprang han efter en fluga eller nåt annat litet som flyger, men i sin jakt kommer det en annan som flyger åt motsatt håll. Han stannar upp, tittar sig omkring och tar beslutet att stanna kvar där han var istället för att fortsätta jaga någon av flugorna. Han var en bra jägare. Han skulle kunna föda både mig och Johan.




Det är väldigt lätt att man gärna framkallar bilder där han ser som mest attraktiv ut och man glömmer bort bilderna som visar hur han var i det "vardagliga livet". Då valde han ut sina platser, där han satt i några dygn. Sen bytte han plats. Ett mycket spännande liv. Här ser han extra tjurig ut, för nu var kattungarna ganska livliga och sprang omkring mycket. Det gjorde honom mycket bitter med jämna mellanrum. En ytterst oglamorös bild.



Jag skulle kunna lägga upp hur många bilder som helst på honom, för det finns en del. Vi har skickat bilder för framkallning och jag ser framemot att få hem dom. Vi har redan framkallat bilder på honom, gjort en fin förstoring också. Det gjorde vi så fort vi förstod att han inte skulle leva med oss längre. Vi visste dock inte att det skulle sluta såhär.

Men det jag egentligen ska göra är att memorera otroligt, vansinnigt tråkiga fakta om kultur och sån skit.



Men som tur är så är jag vansinnigt snygg nuförtiden. Sånt gör mig nöjd och glad. På alla mina poser-bilder så sitter min septum snett. Det slår aldrig fel. Men jag är cool ändå. Speciellt när jag har mina skitsnygga, vita scullcandy-hörlurar på mig.


1 kommentar:

Zarah sa...

Haha, ja att spara allt till en dag om året känns inte som någon hållbar lösning. Kanske skulle man ta initiativet och införa en liknande dag under hösten, så alla stackare som inte hajjat det här med att älska varandra under årets resterande dagar, kan få en "urladdning" där också. :P Kanske man kunde bli rik på! Sälja rosor till dubbelpris och hjärtformat godis, hur svårt kan det vara?