måndag 23 februari 2009

Ekonomi

Jag vaknade vid sex imorse och var pigg som en lärka, jag fattar ingenting. Jag somnade runt två inatt.

Jag har inget gymkort längre! Mitt problem är att jag inte vet om jag vågar ringa försäkringskassan eller inte. Dom ska ju egentligen stå för kostnaderna, men eftersom jag inte vet hur det blir med min ersättning så vågar jag inte. Jag måste nämligen få så att jag har en engångssumma på fyra månader och jag vet inte om jag har min ersättning så länge. När jag pratade med Carina om det så berättade hon att hon egentligen ska höra av sig till FK så snart som möjligt, men att hon drar ut på det hela så att jag ska få ersättning så länge som möjligt. Visst, det är fint och bra, men jag blir helt paranoid över att dom ska ringa och komma på att vi mjölkar dom på pengar. Fast egentligen så kanske vi inte gör det. Dom måste ju kolla över min diagnos och sånt innan dom kan ta ett beslut. Jag vet inte. Jag gillar det inte iaf.

Och jag ska äntligen få träffa läkaren imorgon. Finally! Jag är grymt nervös redan nu, eftersom hon ska avgöra om jag får operera mig. Men det borde gå bra, hoppas jag.

Usch. Det är alldeles för mycket som händer nu. Jag blir helt galen när jag inte riktigt har koll på min ekonomi och andra saker omkring mig.

Men det ser ut som att vi åker upp till Sunnersta på Fredag! Jag, Jessika och Zappo ska dra en favorit i repris och åka upp för att köra skoter. Hurra!

Inga kommentarer: