söndag 1 februari 2009

Sockerberoende

Nu har jag inte ätit godis på en vecka, nästan. Det var Johans idé att äta Fredagsgodis till filmen vi hyrde, och det var en mycket dålig idé, även fast vi åt väldigt, väldigt lite. Jag har drömt om godis hela natten och har vaknat flera gånger kallsvettig och varit redo att springa till närmsta ställe som säljer godis. Det är läskigt hur sockerberoende jag är. Men när jag var ute på en promenad igår så kändes det lite bättre efteråt. Ju mindre godis och onyttigheter jag äter, desto snabbare går viktnedgången. Heja Martina!

Jag har kommit fram till att jag ska byta gym. Iksu är för stort för mig och det är för mycket människor. Istället ska jag börja träna på det lilla gymmet i Gammlia-hallen. Att Johan tränar sin tae kwon do där gör ju saken väldigt mycket bättre också. Då kan vi följas åt när vi ska träna. Sofie, som är tillsammans med Tore i deras klubb sa till mig nån gång att i stort sen den enda tiden dom får med varandra är när dom promenerar till och från träningen.

Min bästa film just nu är Moulin Rouge. Den är så vacker! Kolla in dansen och känn känslan när du tittar på den här videon.

http://www.youtube.com/watch?v=pHO5KWIMZUo

Inga kommentarer: