lördag 21 februari 2009

Squash!

Jag drömde en fruktansvärt och plågsamt lång mardröm inatt. I stora drag gick den ut på att jag fick en likadan spruta som Bullen, fast min var långsammare och jag hade runt 16 timmar på mig att ta farväl till alla människor jag älskar mest innan jag skulle dö. Jag skulle vara trött och sen skulle jag till slut somna in. När jag började leta upp människorna som jag älskar så ångrade jag mig och ville fortsätta leva, men eftersom jag redan fått i mig sprutan så fanns det nästan ingen chans att jag skulle överleva. Sen gick resten ut på att jag inte skulle låta mig själv somna. Fruktansvärd dröm.

Idag har jag spelat squash! Jag vet inte riktigt varför vi fick för oss att göra det, men jag och Sanna stod redo med två racket, en boll i ett rum och förstod ingenting för kanske två timmar sen. Men det var roligt och vi hade bokat för en halvtimme. Det var jobbigare än vad jag väntat mig. På Måndag har vi bokat ett rum i en hel timme. Så klockan ett på Måndag blir det åka av!

Hon är en väldigt bra träningskamrat. Vi tränar inte så vansinnigt hårt utan vi har mest kul. Det blir roligare och mer inspirerande då.

Johan har fått feber över natten, men var tvungen att åka in på jobbet ändå. Det fanns ingen som kunde hoppa in istället för honom. Eftersom han har utbildats väldigt mycket så finns det inte så många som kan ta hans plats. Stackars lilla.

Inga kommentarer: