torsdag 5 februari 2009

Trött

Det blev en helt vansinnigt tung eftermiddag. Efter två timmar av konstant informationsflöde var det inte bara jag som började vrida på sig i stolen. Vi fick en liten rast på 20 minuter och sen höll vi på i två timmar till. Latinska ord, medicinska termer och olika behandlingar vid benbrott virvlar i huvudet och jag är så otroligt trött.

När vi äntligen slutade så var det en rejäl snöstorm ute och jag orkade helt enkelt inte gå hem, så jag tog bussen istället. Väl hemma så däckade jag i sängen och blev väckt av telefonen inte mindre än tre gånger på den timme jag hade inplanerad vila innan jag skulle packa ihop Johans träningskläder och gå in till stan igen med dom. Jag hade missuppfattat tiden så Johan hann komma hem innan jag ens packat ihop ordentligt så jag gick på affären och köpte godis istället. Det som är bra med att inte äta godis på ett tag är att när man väl äter det så är det galet gott.

Så nu ska jag sitta här och bli ännu tjockare, njuta av livet för att sen gå och lägga mig och förhoppningsvis få sova en natt utan att vakna tio gånger. Det har hänt flera nätter irad nu, jag fattar inte vad det beror på.

Over and out

Inga kommentarer: