fredag 5 mars 2010

Dag 5

Jag har nu gått första veckan av fem på min minnesträning. Idag var jag där en halvtimme, klickade så fort det bara gick. Allt var snett och inget stod riktigt åt rätt håll. Men jag var där, jag är nöjd över det.

Johan hämtade upp mig efteråt och vi for en snabbis på Myrorna på jakt efter lampor och sen på McDonalds för en lyxig måltid. Det var väldigt trevligt.

Ikväll skulle jag kila över till Jenny, men fick en massiv attack av lathet, så jag far dit imorgon istället. Tanken är ju egentligen att jag ska fira min första vecka, det är nästan obligatoriskt sa dom, men jag gör nog det bäst här i soffan. Jag har börjat tycka om ensamhet. Speciellt om den är självvald. Blev sugen på att hänga på Mimmi och Max ner till övik, men hon skulle inte upp hit igen förrän på Tisdag och latheten vann denna kamp också. Jag orkar inte strula med att ta buss hem på Söndag. Dom skulle inte köra ner förrän ikväll så jag får inte spendera så mycket tid i övik ändå. Fast det skulle ha varit trevligt att fira mamma som fick sin operationstid idag! Hurra!

Nu ska jag fortsätta mitt projekt för kvällen: sitta still.

Inga kommentarer: