söndag 28 mars 2010

Konstigt

Jag mår bra.. och det känns väldigt konstigt. Ibland så väntar jag nästan på bakslaget, men det kommer inte.

Det enda som finns som ett mörkt moln är min ekonomi. Försäkringskassan har fortfarande inte tagit något beslut och hyran ska betalas den 30:e och den här månaden har det varit löjliga mängder utgifter för tandläkare och mediciner. Och en dubbel telefonräkning. Nästa månad slipper jag såna utgifter, för nästan 3000:-, men då måste jag köpa dammsugare, micro, vattenkokare.. en massa saker som jag behöver till lägenheten som man inte klarar sig utan en längre stund. Och jag måste köpa en säng.. huvva.

Men det löser sig nog. Största problemet just nu är hyran, resten kommer när det kommer. Det får jag lösa då.

Nu ska jag fortsätta ordna lite här i lägenheten. Det är saker överallt.

Inga kommentarer: