lördag 6 mars 2010

Lsd?

Jag har spenderat min eftermiddag och kväll hos Jenny och Matti, där fanns också en bonus i form av lillasyster Hanna. Det har varit trevligt. Jenny köpte ett Wii för ett tag sen och vi spelade SuperMario. Sista banan! Det gick helt åt skogen, men som alltid blev vi båda lika hysteriska. Vi skrek, skrattade och nästan grät av frustration. Jag tror att vi taggar igång varandra lite. Matti spelade in lite och vi lever verkligen om! Herregud. Ibland kan jag verkligen inte hjälpa att tappa kontrollen över mig själv och det är nog värst när jag spelar tv-spel.

Igår såg jag den sjukaste filmen! Jag var helt seriöst tvungen att tänka efter om jag inte hade lyckats få i mig lite lsd, så störd är den. Alice i Underlandet, den gamla versionen. Inte den som går på bio just nu, den kanske jag ska se på med Simon, det är nog värt att åka från Övik till Umeå för att se den i 3D. Den kommer garanterat vara cool. Jag har ju sett både Ice Age 3 och Avatar i 3D och det är riktigt häftigt. Avatar var verkligen hur mäktig som helst i 3D.

Men alltså. Hur skruvad är den här filmen egentligen? Om du inte har sett den, se den! Läskigt.. det sjukaste filmen jag har sett på länge. Och det är en tecknad klassiker.



Inga kommentarer: