måndag 20 juli 2009

Lista

Jag är arg! En känslostorm, minst sagt. Jag avskyr honom. Jag ser ner på honom, för det han är i slutändan är en blåst, misslyckad liten stackare som inte vet bättre. Om han skulle dö skulle inte jag bli ledsen. Och jag kan inte släppa det!

Här är en lista på vad jag irriterar mig mest på just nu:

- Han som jag nämnt ovan
- Språknazister som klagar på andras stavningsfel i bloggar
- Folk som inte passar tider eller gör det dom sagt att dom ska göra
- Folk som säger att dom hatar barn och inte vill se foton på gravidmagar
- Folk som berättar för mig hur jag ska hantera mina känslor, när dom inte kan hantera sina egna. Fuck off!
- Mitt hår
- Gamla människor/tröga människor/människor som gör saker för långsamt


Jag tar inget ansvar och tänker inte försvara eller förklara. Jag tänker sitta här och se ner på människor och inte vara en god medmänniska. Sådetså!

Inga kommentarer: