fredag 31 juli 2009

Fluga

Idag mår jag så himla mycket bättre. För stunden iaf.

Det slog mig igår att mitt dåliga mående kan bero på att jag inte har ätit ordentligt på ett tag. Förut när jag tog min Lamictal på morgonen kunde jag inte ta den om jag inte ätit en monsterfrukost, annars blev jag sjuk. Så nu ska jag satsa på att äta mat, vilket är svårt eftersom jag helt tappat aptiten. Jag blir inte hungrig längre. Tydligen en vanlig biverkan från concertan, men det borde släppa.

Johan är ledig idag och vi ska gå in till stan och Johan ska köpa en kabel till datorn, men eftersom jag har känt mig så dålig dom senaste dagarna så får jag se om jag vågar mig ut på långpromenad.

Annars så har vi haft en fluga i sovrummet hela natten, vilket har drivit mig till vansinne. Jag har därför inte sovit ordentligt. Och den är så snabb! Den har förföljt mig hela förmiddagen. Jag vet inte vad jag göra!

Inga kommentarer: