söndag 19 juli 2009

Uppdatering

Idag har vi haft en riktigt ledig dag. Ätit god mat, sovit, gjort chokladbollar och suttit stilla. Väldigt trevligt.

Imorgon slutar Johan vid tre och då ska vi gå på stan. Vi har saker att köpa som vi har dragit oss för att göra, av någon konstig anledning. Elvisp, kabel för datorn, kolsyrepatron.. såna saker. Jag har fått i uppdrag av Johan att lyckas komma på något smart sätt att förvara alla mina noter där Johans bärbara kan stå också när den inte används. Vi har ju inte direkt många kvadratmeter att röra oss på, så det är lite lurigt. Jag har vansinnigt mycket noter, en hel flyttlåda och just nu står dom i en banankartong och på det så står Johans dator när den inte används. Så vi behöver något som kan liknas med en byrå fast pytteliten. Lurigt. Synd att jag inte har någon möjlighet att snickra! Jag skulle snabbt kunna rita upp något smart.

Förhoppningsvis så kommer Jessika ihåg att ta med sig fiolen upp till Umeå så jag får något att göra på dagarna. Jag behöver något att göra, för just nu går jag mest bara runt och mår dåligt av medicinförändringarna och kan därför inte boka upp mig på saker. Ska träffa Emma till veckan och ska passa på att gå och ta det där jädra leverprovet som jag har dragit mig för och om jag inte minns helt fel så kommer vi att dra upp dosen av concertan nu i veckan också.

Bra uppdatering va? Usch, jag har tappat stinget.

Inga kommentarer: