måndag 13 juli 2009

Sjuk

Jag är sjuk. Jag vaknade som vanligt tidigt, tidigt imorse för att dricka lite vatten och jag höll på att kräkas upp det på en gång. När jag vaknade senare för att kliva upp så mådde jag så vansinnigt dåligt. Jag ville bara gömma mig under täcket. Feberrysningar, vansinnigt illamående, ont i huvudet.. allt.

Nu är Johan på sin första arbetsdag och jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Eftersom jag mår piss om jag är uppe på benen för länge så känns det inte som en höjdare att fara och simma. Istället har jag bara strosat omkring här hemma och pysslat med saker.

JAG KAN INTE HITTA VÅRAN VERKTYGSLÅDA MED SPIKAR OCH SKRUVAR I!!! Det driver mig till vansinne! Hur i hela friden kan en verktygslåda försvinna i en lägenhet på 45 kvm?! Förbannelse! FÖRBANNELSE!!

Inga kommentarer: