lördag 1 augusti 2009

Författare

Igår så bakade jag mackor. Hur häftigt som helst!

Jag och Johan pratade igår om mina mediciner hjälper eller inte. Det är alltid så svårt att svara på den frågan när man träffar läkare eller liknande. Hur ska jag veta det? Det är ju inte direkt som att det känns direkt hur den funkar, utan det tar ju ett tag. Så jag brukar fråga Johan, om vad han ser.

Han tycker att jag verkar må bättre, konstigt nog. Jag har ju mått riktigt apa under tiden vi har ändrat Lamictal-dosen, men tydligen så har jag blivit piggare på något sätt och orkar ta tag i saker. Jag hoppas att det stämmer, det borde göra det.

Jag menar, igår så bakade jag. Det har jag inte gjort på jag vet inte hur länge. Jag bakade, diskade undan och sen åt jag mackor. Allt utan att jag riktigt tänkte på det. Det är ju inte direkt något jag gör i vanliga fall, eller har gjort på några år.

Hur vet jag att det börjar vända?

Annars så har jag skrivit en mer organiserad blogg. Jag vet inte riktigt varför, men jag har gjort det sen jag fick min diagnos och inatt drömde jag att jag fick börja sälja den och massor av människor läste den. Det bästa med drömmen, och det mest centrala, var att folk som jag rent generellt avskyr läste den och fick sig en käftsmäll. BOYYAAH! Take that, fuckers.

Jag borde skriva en bok, bara därför. Skriva ett helt kapitel om hur jag avskyr människor. För jag är så mogen.

Inga kommentarer: