torsdag 30 april 2009

Ångest!

Jag får sån ångest! Jag kan inte sova utan ligger och oroar mig för att jag eller någon jag älskar ska bli smittad av svininfluensan.

När fågelinfluensan härjade var jag livrädd för att smittas och det hela eskalerade såpass mycket att jag började undvika invandrare eftersom Turkiet drabbats hårdast (som jag förstod det iaf). Jag plågades så mycket att det blev alldeles för jobbigt att gå i skolan. Jag får sån ångest att jag inte riktigt funktionerar som jag ska, helt enkelt.

Och nu har det börjat sprida sig snabbt och jag är helt livrädd. Jag klängde på Johan innan han for på jobbet och för att göra saken värre så är jag lite småsjuk. Jag blir därför panikslagen för att jag har fått svininfluensan och inte bara är lite snorig.

Men annars så har jag bara ångest. Det är för mycket runtomkring mig och jag ska nog ta några ångestdämpande så att jag får sova en stund till, jag är så himla trött.

Inga kommentarer: