lördag 18 april 2009

Övik

Jag har kommit hem från en fantastiskt trevlig tripp nere i Övik och jag fick träffa nästan alla jag har saknat så mycket att det svider.

Det händer tråkiga saker nu. Min storebror Matti och Carro har gjort slut efter ett förhållande på nästan fem år och det är väldigt sorgligt och hela den historien har tagit sig en rejäl omvändning som ingen var beredd på. Jag tänker inte gå in på det hela här. Istället så ska jag lägga upp två bilder och en liten video. Första bilden är på min mammas hund, Morris. Han är så jävla cool! Han morrar jämt, men är aldrig arg. Ibland så låter det nästan som att han purrar som en katt gör när man kramas och gosas med den.

Och sen så har vi Ellen, den största favoriten och en liten video där man kan se hennes briljanta sätt att ta sig framåt. Ellen rules. Nu är det sol ute och jag ska försöka städa lite. Kanske sova en liten stund först.

Så intressant var det här blogginlägget.









1 kommentar:

Jenny sa...

Men fyfan vad kung Ellen är!! Jag tror jag ska börja efterapa hennes gångstil altså! Den rockar!