lördag 25 april 2009

Vinnare!

Jag kom inte bara hem med en mycket nöjd och glad guldmedaljör, utan också med best fighter för herr-avancerade! JA! Han ägde totalt och vann första fighten efter pungsparkar och diverse små skador och i finalen så kom han upp till 12 poäng och fighten avslutades därför. Han var så vansinnigt duktig att det är läskigt. Och sen att bli best fighter bland alla karlar som tävlade är ju bara så häftigt! Min lilla bebis kan alltså slåss riktigt bra. Uuh, jag är så stolt.

Tyvärr kan vi inte fira idag, för han började just att arbeta ett nattpass. Så jag känner mig alldeles ensamen och har lite ångest, påfrestande dag minst sagt. Jag undrar om jag ska försöka hitta mig lite sällskap eller om jag bara ska vila. Jag tror det lutar åt det andra alternativet.

Heja Johan!

Inga kommentarer: