tisdag 7 april 2009

Lockar

Jag och Mimmi for iväg på ÖoB för att leta efter påskägg och flyttlådor. Det gick väldigt dåligt, för inget av värde fanns där. Eller jo, jag köpte mentos. Istället för att finna det vi sökte fann vi dock dessa små dyrgripar i högklassig kvalitét. Tacka vet jag ÖoB!



Den här var helt klart roligast. Det som fattas är en näbb, för det är en kyckling.



Något som dock var bra med våran shoppingresa var att jag hade lockar i mitt hår. Lockar! Så långt hår har jag fått! Så lockar och ett litet diadem gjorde mig vacker som en ros. Det syns inte så väl dock, men om ni tittar noga så ser ni dom. Och om man tittar ännu mer så kan man lätt tro att jag har kusar i näsan. Men det är min septum.



Nu ska jag titta på The Office och vänta på att Johan ska komma hem, som vanligt. Jag vet inte riktigt varför jag väntar, för ingenting speciellt händer när han väl kommer hem. Det kan snarare bli lite otrevligt och jobbigt ibland. När han har varit borta hela dagen och jag varit hemma så blir det svårt för mig av någon anledning att vänja mig vid att han kommer och stör. Svårt att förklara. Men nu, The Office!

2 kommentarer:

Mimmi sa...

<3 "kycklingen" <3

vulvan sa...

4-ever