lördag 4 april 2009

Mustasch

Ikväll har det varit partaj! Vi for iväg på mustasch-fest hos Noa och det var väldigt trevligt. Nu sitter jag vid datorn och väntar på att mina tabletter ska börja verka och Johan har somnat. Vi for hem tidigare för han börjar jobba klockan tio imorgon och vi var nästintill nyktra. Johan hade med sig två öl och jag fick en konstig shot som var slemmig och riktigt äcklig. Men dock väldigt stark så den gick rätt upp i huvudet på mig. Annars var vi nyktra och jag känner mig riktigt vuxen. Nu när jag lägger upp bilderna så gör jag det i total oordning, orkar inte hålla på att fiffla en massa.

Noa hade världens finaste rum med tema dinosaurier. En av dom finns med på bild tillsammans med Finn, som är en av världens snällaste människor. Det var kul att få träffa människor igen! Nu ska jag nog försöka sova. Kan ju inte mer än gå åt helvete, så att säga. Godnatt.








Inga kommentarer: