torsdag 9 april 2009

Mr Ångest

En riktig slödag. Har inte fått mer gjort än att gå ner till tvättstugan och hämta upp tvätt. Jag åt strips till lunch/middag och sen kom Johan hem med ett påskägg! Han verkar orolig och nervös över min monsterångest som bara traskade in och la sig som en tung skugga över mig. Min lilla bebis.

Just nu funderar jag på att lägga av totalt och försvinna i The Office ännu mer och hoppas på en bättre dag imorgon eller om jag ska göra mig iordning med smink och hårlockar innan Johan kommer hem. Då borde jag vakna till. Kanske pumpa igång lite Joss Stone och piggna till så att vi kan städa lite i förrådet.

Annars så går det dåligt med vårat flyttande, eftersom dom som bor i lägenheten har slutat svara i telefonen och vi har inte hört något från dom sen vi kollade på lägenheten. Tanken var ju att vi skulle flytta in så snart som möjligt så att dom skulle slippa dubbla hyror, men då krävs det fullmakt och sånt. Inget avancerat dock och inget som absolut måste göras. Men uppenbarligen verkar dom här människorna inte vara något att lita på, så då blir det nog en sån.

Och jag måste köpa hårfärg också. Funderar på att det blir rött och svart den här gången. Lite lurigare men ack så mycket snyggare. Helt klart värt besväret.

Inga kommentarer: