torsdag 23 april 2009

Nycklar

Jag tog en promenad till psyket för att träffa en tråkig kvinna. Jag kommer inte ens ihåg vad hon heter, så intressant var det. Men det var på något sätt betryggande, hon fick mig lugn och sansad i jämförelse med hur jag var innan.

Jag har fått mina traditionsenliga soleksem på bröstet. Jag får dom varje sommar när solen kommer fram men dom försvinner efter ett tag. Men nu kliar och kliar det och jag får inte röra. Precis vad jag behöver i min rastlöshet. Det kliade redan innan i hela kroppen.

Vi får hämta nycklarna till den nya lägenheten imorgon! Dom ringde Johan och frågade varför vi inte hade hört av oss, tydligen så var den telefonen borta. Dom har skrivit på fullmakt och allt. Hurra! Så imorgon ska vi hämta nycklarna inne i stan till våran splitternya och fina lägenhet.

Kvällen ska spenderas med att packa lite, försöka lista ut hur Mimmis symaskin funkar och fortsätta leva. Städa lite kanske. Något bra blir det iaf, inte bara sitta och uggla framför datorn.

Over and out

Inga kommentarer: