onsdag 29 april 2009

Lägenheten!

Idag har jag varit i lägenheten och pysslat på lite och då passade jag på att knäppa lite bilder. Enjoy!

Först har vi hallen..




..och sovrummet..




..och badrummet..



...och vardagsrummet.. (kolla in vitrinskåpet jag och Johan impulsköpte igår på blocket! Med spotlights och allt.)



..och köket..



..och till sist balkongen. Titta vilken fin balkong, syster! I rätt läge och allt.. Haha!



Jag har bränt mig i solen, såklart, och känner mig därför febrig. Plus det faktum att någon jävla svinsjuka går omkring och dödar människor leder till att jag blir hypokondriker. As usual. Men nu har det ju kommit till Sverige! Alla kommer att dö och jag kommer att dö sist, så jag får se hur alla jag älskar dör utan att jag kan göra någonting. Buhubuhu.

1 kommentar:

Systeryster sa...

Yeah! :-D