måndag 6 april 2009

Lägenhet

Jag tror bestämt att vi ska flytta in i den perfekta lägenheten. Den var verkligen hur fin som helst! Liten, förstås, men vi kommer att få plats. Balkongen ligger i ett perfekt läge och alldeles nedanför den rinner en liten älv. (Och i år SKA jag ha blommor på balkongen!) Eftersom den ligger på bottenvåningen så har jag varit lite nervös inför insyn och sånt, men den ligger på 'fel' sida av huset för att man ska kunna se in. Herregud, så nöjd jag är. Och jag ser framemot att flytta så mycket att jag nästan spricker! Själva flyttandet i sig kan jag gärna skippa, för det är mycket arbete med det hela, men när det väl är gjort kommer det att bli så bra.

Efter vår lila lägenhetssyn så gick vi några hus bort till Amer och hans fru och blev bjudna på riktigt fin middag och såg på film. Väldigt, väldigt trevligt.

Nu är Johan kinkig och trött, så innan jag blir galen ska jag gå och lägga mig.

(*skriker* tänk på att det är lyhört i lägenheten nu när du lyssnar på musik!!) Herregud.

2 kommentarer:

Systeryster sa...

och hur var det med solen? Var det morgonsol eller kvällssol på balkongen? ;-)

vulvan sa...

Haha! Jag vet faktiskt inte.. det var nog lite båda. :P