tisdag 28 april 2009

Mycket att göra

Idag har jag mycket att göra. Mitt drömscenario ser ut såhär:

-Gå in till stan och hämta nya papper från FK
-Ringa Telia om adressändring
-Köpa ett hänglås
-Fara och träna
-Sätta mig på biblioteket och plugga lite
-Åka hem och packa
-Åka efter Johan har slutat med kartonger till nya lägenheten

Det är vad jag drömmer om. Såhär kommer det antagligen att se ut:

-Packa och städa lite
-Ligga i sängen och gråta. Ha ångest över allt jag borde göra.
-Flytta lite kartonger.

Eftersom jag vet att det lutar åt det andra hållet så måste jag prioritera lite. Jag vet inte riktigt vad som är minst viktiga. Kanske träningen?

Och jag behöver sol, god damnit! Jag behöver sitta i solen på förmiddagen och ladda upp mig som roboten i Wall:e. Saker och ting går så mycket lättare då.

OCH dessutom så har ingen hört av sig angående Vårruset, så nu ger jag officiellt upp och anmäler dom som har betalat. Så enkelt är det med det.

Inga kommentarer: