onsdag 1 april 2009

waiting

Jag vet inte riktigt om det blev en bra dag. Jag for och tränade, har åkt bil med mimmi och ätit stekt ris med grönsaker och currysås. Jag har sorterat och organiserat i vårat extrarum och Johan har köpt flyttkartonger. Det är lika bra att börja sortera och slänga saker nu. Det är två månader kvar, men det är mycket skräp också. Bra att börja göra det nu när jag har ork att göra det.

Men jag vet inte. Det känns som att något saknas, något fattas. Jag känner mig.. tom? Det är sällan jag inte kan sätta ord på vad jag känner. Men nu kan jag inte det. Inte ikväll. Istället har jag Colin James Hay- Waiting for my real life to begin


When I awoke today, suddenly nothing happened
But in my dreams, I slew the dragon
And down this beaten path, and up this cobbled lane
I'm walking in my old footsteps, once again

And you say, just be here now
Forget about the past, your mask is wearing thin
Let me throw one more dice
I know that I can win
I'm waiting for my real life to begin

Inga kommentarer: