måndag 23 mars 2009

Arg

Jag vet inte varför, men jag är på riktigt dåligt humör. Jag är arg, frustrerad och irriterad på allt som har med mitt liv att göra.

Det är väldigt tur att Johan inte är hemma. Jag skulle ha fått tio raseriutbrott på honom inom några minuter. Och så skulle jag kunna hålla på hela dagen.

Hela förmiddagen har jag fått spendera i ett trångt rum med en psykolog och fått göra tester. Nu har tydligen en utredning satts igång och jag blir arg för att jag inte har varit medveten om att det skulle komma. Nu måste jag ringa till FK en gång till och förklara vad som händer. Så nu ska hela den här veckan gå till att göra påfrestande tester. Vi kommer att arbeta hel- eller halvdagar och därför kommer jag inte kunna komma tillbaka till skolan den här veckan, som planerat. Nu måste jag ringa till lärare och kolla om det går att ordna ändå.

Det är antagligen därför jag är arg. Egentligen så är jag nog bara trött efter den här förmiddagen som har varit riktigt, riktigt jobbig. Men eftersom jag är trött+irriterad så slutar det i totalt vansinne.

Idag har min salva kommit och jag måste hämta ut den på ICA. Jag är inte alls motiverad att smeta på salva två gånger dagligen i minst två månader. Men tydligen ska den funka bra och jag är redo att pröva allt. Jag vill tatuera över skiten. Nu.

Inga kommentarer: