fredag 27 mars 2009

Mååååns

Alltså.. jag finner inga ord. Jag är helt sjukt besatt av den här mannen alltså och jag förstår inte riktigt varför. Varje gång jag tittar på klipp med honom så hoppar hjärtat över ett slag, på riktigt. Jag börjar bli lite rädd för mig själv, det här börjar spåra ur alltså. Tänk om jag skulle se honom live! Jag skulle garanterat börja grina. Jag undrar om jag skulle börja klättra över staketet och upp på scenen? Kanske kasta upp mina trosor?

Det var roligt när han var med på Så ska det låta. (Tack syster för att du påminde mig!) Jag satt och fnissade som en liten skolflicka och Johan blev svartsjuk. Jag klandrar honom inte.

Så dagens hälsning går ut till Måns: (jag vet att du läser det här..)
Jag älskar dig Måns! Kom och rädda mig från dagens tristess och uppgifter som städ, tvätt och allmänt slavgöra. Jag bor på Jägarvägen 8 på Teg i Umeå. Om du tar dig till Teg centrum (eller bara Umeå centrum) så kan jag komma och möta dig där. Ring mig när du börjar närma dig! 0730367219 är mitt nummer. Jag kommer att vänta på dig. (PS köp med dig en chokladboll på vägen DS)




2 kommentarer:

Anonym sa...

Om du börjar en danskurs och tränar riktigt hårt kanske du kan bli en av de där tjejerna som dansar bakom Månsan? Om jag var du skulle jag träna lite på att gå omkring i såna kläder bara...

vulvan sa...

Lungt! Får sätta igång med hårdträning nu då.. Ska vi tävla på Vårruset? :P