lördag 28 mars 2009

Sjuk

Jag fortsätter att vara sjuk. Kroppen vill inte vara med och leka längre och jag har ont. Det här är helt värdelöst!

Idag kommer Ingrid och Lasse upp! Det känns väldigt roligt, längesen vi träffade dom. Johan slutar inte förrän vid sex och tanken var nog att dom skulle komma upp då, men eftersom Ingrid vill hinna gå på BodyShop så kommer dom upp redan vid tre. Lite quality-time för mig alltså.

Jag måste fixa iordning i 'mitt' rum där jag brukar sitta och sura, för dom ska sova där. Vi har en massa saker som måste iväg till soptippen och dom står därinne. Bland annat så står alla Bullens saker där och jag har dragit mig för att gå in dit ända sen vi ställde in dom. Jag var inne där en snabbis igår och kollade hur det egentligen såg ut därinne men det sved till i hjärtat såpass mycket att jag var tvungen att gå ut. Usch. Hans tomrum ekar fortfarande i mig.

Inga kommentarer: