tisdag 24 mars 2009

Bedrövligt

Det är nog inte tänkt att man ska orka så mycket mer än vad jag gör nu efter en heldag på psyket med tester. Fler, fler och fler. Hur många ord kan du komma ihåg om jag rabblar upp några nu? Hur många äpplen har Olle kvar? Kan du bygga ihop det här pusslet, eller härma figuren med dom här klossarna?

Det må låta simpelt att bygga pussel och mönster av klossar, men efter någon timme blir man ganska trött. Det är inte direkt lätta mönster och former man arbetar med. Efter fyra timmar är man mer trött. Efter fem tror man inte att man ska överleva. Man är där sju timmar. Hur många timmar har Martina kvar att leva på då?

Så nu är jag arg, igen. Jag blir arg när jag blir trött och just nu är jag vansinnigt trött. Jag orkar inte. Jag orkar inte ens tänka på att det kommer en dag imorgon med och att jag har viktiga samtal att ringa. Skolan har skitit sig totalt och jag måste få tag på en lärare och hoppas på att det går att lösa.

Det har slagit lock för mina öron så jag hör nästan ingenting och jag får inte bort det. Jag är förkyld och just nu är allt väldigt, väldigt bedrövligt.

Inga kommentarer: