tisdag 10 mars 2009

Uppdatering

En snabb uppdatering bara:

- Jag känner mig piggare idag.
- Jag fick åka in och hämta ut två till av dom där konstiga tabletterna
- Jag pratade med Carina idag och berättade att vi inte skulle träffas mer och det gick väl lite sådär. Från början var hon förstående och snäll. "Ja, det blir ju bara så ibland.", men ju längre in vi kommer i samtalet desto mer hysterisk blir hon. "Vad har jag gjort för fel? Var jag för slarvig med medicinerna? Var jag dålig att prata med?".. Jag avslutade samtalet väldigt pedagogiskt och duktigt. Hon har varit lite slarvig och jag har haft svårt att hänga med ibland, men hon är säkert duktig och passar någon annan bättre. Johan var imponerad.
- Idag har jag bakat! Jag bakade cocostoppar, havreflarn och rulltårta. Tanken var att vi skulle ha ett berg av kakor idag, för Shazhad och Amer ska komma hit och fika. Det är Amers födelsedag och jag börjar känna lite press. Jag borde ha bakat mer! Fan också. Jag är inte så bra på att baka, så till slut är det inte så roligt längre. Jag kanske borde springa iväg till affären och köpa något?
- Jag har fått en läkartid på Torsdag.
- Carina berättade att jag med största sannolikhet Inte kommer att få operera bort mina ärr och jag dog lite inuti. Vad gör jag nu?

Nu ringde Johan och berättade att han just tränat färdigt och Amer och Shazhad är i moskén och kommer på en liten stund. Jag blir så nervös. Jag hatar att folk kommer hit och hälsar på, jag vet inte riktigt varför. Men det brukar släppa efter en stund.

Gah!

Nåväl. En lugnande tablett på det här så.

Inga kommentarer: