onsdag 4 mars 2009

Bitter

Idag så har jag pluggat på biblioteket och hade egentligen storslagna planer på att åka och träna, men jag valde att åka hem istället. Jag var tvungen att bära omkring Johans tunga träningsväska så jag tog bussen hem för att hämta träningskläder. Sen kom jag på att jag inte orkade.

Men imorgon klockan 07.15 ska jag infinna mig på iksu för att vara med på ett yoga-pass! Det känns väldigt spännande måste jag erkänna. Alltid kul att prova på något nytt.

Annars så är jag mycket bitter och min mage är i totalt uppror. Men när min samarin har börjat verka (tack gud för samarin, den löser alltid mina problem med magen), så ska jag sätta mig vid pianot. Det ser jag framemot. Just nu kan jag mest bara sitta stilla, så ont gör det.

Min mobilladdare är förstörd! Den blev avbiten av en av Mimmis katter inatt (jag sov där), så nu har jag mobilen avstängd så att batterierna ska räcka så länge som möjligt. Jag måste ha den när jag tränar. Jävla skit.

Inga kommentarer: